Tjena tjena !

hej :)

jo idag har ja bara varit hemma.
vaknade 9.45 typ låg kvar te 10 då ja gick upp o kolla på tv.
sen typ vid 13 elr nått satte ja på datan o lyssnade på musik på spotify medan ja fixa mig lite..
men innan ja börja fixa mig ändrade ja typ min spellista på spotify totalt o de tog ett tag. :P
när ja väl kom igång kom mamma hem från ridningen..
o nu på kvällen har ja typ bara varit inne på fb.
har kollat runt lite o chatta me mitt ex..

men ja tkr de iaf e skönt att tv:n funkar nu igen :)
ja har nt sagt de men i onsdags va de verkligen oväder..
regnade hela dagen till o från, o ungefär på kvällen så när det åska o blixtra kom den nära.
strömmen stängdes av i 1 sekund o sen så funkade nt internet, nt telefonen o nt teven för alla som har comhem i hela tyresö.
o igår på morronen funkade inget heller men när man va hemma igen typ kl 16 så funka allt..
ursch.. inge kul asso !!
aja..

igår va ja me lina inne i stan o shoppade :)
de va ja som ville in men ville ha en kompis me mig o lina va den enda som kunde o ville..
vi hade de kul. ♥
o så klart så skämde vi bort oss en gång som alltid ^^
hahah !!
ja köpte två par linnen på H&M i ringen från devided avdelningen.
ett rosa o ett turkos blått..
kan lägga upp bilder imorn :)
ja hittade en klänning oxå som ja prova, den e rosa o praktisk o fin att ha på sig på stranden. 
lina tyckde den va gullig. :P 
men ja köpte den nt för ja va osäker på va ja tyckte så ville ha mammas råd ♥ 
ja tog en bild när ja hade den på mig o visade sen för mamma.
hon tyckte oxå den va fin o de va hon som sa att de va en praktisk strand klänning ^^ 
så ja ska köpa den nån gång nästa vecka hoppas ja :) 
mamma vill va me eftersom hon har fått en 10% rabatt kupong på H&M i posten.. 
ja vill gärna ha me mig den då till Kreta ♥  

aa (: de va väll allt för idag..

Puss'N ♥

Kommentarer
Postat av: lina

tack för frågan som kommer publiceras på fredag ^^

2011-08-13 @ 18:54:51
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0