Dag 02 – Min första kärlek

tja

idag ska ja skriva om min första kärlek :)
ja har varit kär många gånger men jag har bara älskat en o ja älskar honom fortfarande..
men min första kärlek...
jo mitt första seriösa förhållande va i sjuan med en kille som heter Marcus..
det varade bara i typ en vecka pga att ja va dum i huvet o dumpa hnm !!
ja ångrar verkligen att ja gjorde de o ja skäms för skälet ja gjorde de
de va ju nt ens riktiga känslor som ja fick för min kompis då de va ju bara total inbillning !! :O
men efter några veckor elr så slutade ja skämmas o han slutade o va sur o började typ hålla på som innan vi blev tsm
o de gick ett par månader o ja började gilla hnm igen..
nån månad efter de blev vi typ "kk" (elr va man nu ska kalla det) för över en natt :P till Linas födelsedag x) heheheh vi va dom första som gratta henne :D ♥♥♥♥
men iaf så e de han som ja fortfarande älskar men ja tror nt att nån vet om det ^^

 

 

Puss'N ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0