hallojj!!! <333

hejhej :)

välkomna till min nya blogg. :)
bloggat har jag gjort förut. men jag orkade nt mer så jag sluta ^^".  märkte att på mina inlägg på fb att jag kanske borde börja blogga igen :P <3 då gjorde jag de fast visste nt vad den skulle heta så jag frågade runt lite.. men kom på ett namn sj iaf :D <3333

aja.. nu när jag bloggar ska jag börja med hiss o diss, dagens låt o dagens outfit :) kanske dagens bild oxå .. men jag kmr bara kunna blogga när jag kmt hem från skolan ..
 
just min outfit idag e nt direkt så jätte fin då mest enkel^^" men jag har precis varit sjuk så..
men iaf : mörkblåa H-byxor (mjukis) från gina, vit tröja med svarta ränder från H&M (divided), en rosa flis-kofta o håret uppsatt i diadem (?).

här får ni en bild på mig :) 
  
lite gammal dock men nt så :P

idag i skolan har man nt gjort så mkt ..
matte första sen idrott men jag var nt med för va ju sjuk igår. feber ^^"
sen efter de hade vi hkk. lunch o spanska sen slut :)

aja.. puss puss :* <3333


Kommentarer
Postat av: Lina <3

Tur att min lilla sötnos inte stannade hemma en dag till och kom till skolan :D <3

2010-10-14 @ 06:14:16
URL: http://dhampiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0