Lyckad dag ^^" not -.-"

hejhej alla :)

Idag har jag nt gjort så mkt.. varit i skolan o lite så där.
Första lektionen idag va NO ^^ gillar nt de men idag va de faktiskt ok. :)
Vi har börjat me biologi nu, sexualkunskap.
Roligt, roligt. ;)
Fast resten av idag har nt varit så kul.. typ de ända roliga va att jag träffa Jessi på bussen :D <333
Hon heter Jessika men typ hatar de namnet så vill bli kallad Jessi :P så nu får hon heta de x)

ehm.. typ inget mer har hänt idag tror ja.
Hämtade min lilla syster o hennes bästis från skolan men de va nt där när jag kom ^^"
De åkte skridskor idag me skolan o kom nt hem tbx dit förän 15.45 o såklart hade nt pappa sagt de till mig så fick vänta på dom i typ 15min.. Kallt som faan -.-"

dagens outfit: svarta mjukis med tryck från kaphal, lila trekvarts ärmad tröja med vita ränder från H&M (divided), min rosa flis från H&M (som ja hade igår) o håret lätt uppsatt i en bulle.

dagens bild blir.... :
 
Elvira älskling <33

Saknar henne sååå mkt :'( <33333  Ja träffade ju nt henne i måndags för jag va sjuk :( <33
Men jag ska hem till henne imorn o sova där :D <333333333 

aja.. ska nog ringa henne nu :) <3333 

skriver hos henne imorn .. puss puss :* <3333333333333333333333

XOXO // Emmi <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0