Bildbomb !! x) :)

♥hejhej :P
ja hade tänkt lägga upp några bilder på bloggen nu men de kanske blir en liten blidbomb hehe ^^
aja här kmr de ...

Justin Bieber & Selena Gomez ;)
Visst e de söta ihop xD
De bara syntes ihop bredvid varann i samma publik ^^
hehe ^^ jag :P
ja hade tråkigt efter ja duschat (a) <3
Sötaste Elvira
Detta skrev ja te älskling 12 oktober 2010 ♥ ♥
Jag i förskolan/6:års ♥ Kmr ihåg den dagen :) o nallen har ja kvar ♥ kmr aldrig släppa den
Hihih ^^ de e ja som kramar tomten där :) o sen min kusin Madeleine o hennes lillebror Joakim, som då oxå e min kusin ♥
Pappa matar mig ;) haha ja va liten kladdmaja när ja va liten
Min lillebror Oscar :) som man typ för första ggn man får ta kort på ^^
hihi söta lillebror som gömmer sig x)
Min söta lillebror Hugo som somnade i soffan ♥
Sitter hemma hos Elvis i soffan o kollar på Let's dance :)
hihih xP Sötnosen gömmer sig för hon nt vill bli fotad (?)
GODIS !!!!!!!!              haha ne de lugnt ja fick i helgen ;)
så fick man glass oxå :P  smarrigt !!

Min morronfrilla i lördags ^^
Vi kolla på Camp Rock 2 på morgonen i hennes rum ♥
Älsklingen gömmer sig igen men nu bakom godis påsen x) nyttigt att äta på morgonen precis när man vaknat elr hur ?? xD (host host host)
Busungen tog kort på mig i smyg :O ^^   Sötisen ville fota sig sj men bilden blev nt så lyckad ^^
hihihi kompis te mig skrev på skojj för hon skojja lite me en kompis :P hahah roolig :D
haha samma här ^^ hade tråk efter att ja duschat + så hade ja klippt i tröjan xP




ja de va nog alla x)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0