Fredag !!! :D

hejhej :)
ja idag e de ju fredag !!
de e skönt de :P
veckan har liksom gått så fort :O
men de e typ bra för då får ja fräffa Elvira fortare (?) o kma hem te mamma ! :)
blä ja e trött :tired:
haha texten cpar igen xD hahahahahah !!!!! :P
assa ja har bara så j*vla dålig humor ^^
men ja.. kan nt rå för det (a) :blush:
nej men ja ville bara skriva ett litet inlägg innan ja lägger mig ♥
ja men nu ska ja gå innan pappa kmr in o ser att ja sitter vi datan o ja måste lägga ut den ur mitt rum !! :O -.-'
vilken jobbig farsa man har elr hur !!
nej men de lilla korta inlägget igår kväll va ja liksom bara typ tvungen att skriva för ja liksom typ bråka me pappa igen men de va första gången denna vecka de fått mig att gråta !!
hatar när de ska va på mig hela tiden !! ;(
men snart ska ja fan ta itu me hela skiten på nått sätt känner ja !!
har fan fått nog !!! ................................................
jaja nu ska ja tagga ........

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lina Knas Thoor <3

gör såhär : ''pappa vad har jag gjort dig ? Varför är du så jävla mycke på mig ? Förut, innan Lena kom till vår familj, va du den bästa pappan. Nu vet jag inte längre. Du gör så jag gråter hela tiden, och jag vet pappa, jag vet att de inte är du som har bestämt det här ! De är häxan ! ''

Och de där låter kanske lite för kaxii för dig, du maybe inte vågar. Men du måste fan ha självmod. Pröva göra så på mig några gånger. Så får vi se om du får självmod ? :)

2011-02-05 @ 08:46:06
URL: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0