hihihi blidbomb på Elvis blogg oxå :P ♥

hejhej :)
idag har det nt hänt så värst mkt ^^ såg Linus idag me såklart..
så höll ja på att missa bussen imorse :S
men de gjorde ja nt som tur va.
vi åkte skridskor idag me skolan -som ja nog kanske redan har sagt att ja skulle- men ja åkte nt :thumbdown:
men liksom ja e lite konstig av mig men ja man e ju tvungen att ha hjälm när man åker me skolan o ja e typ sån som verkligen vägrar att ha på mig en :O för liksom ja känner mig som en fucking 5-åring så fort ja tar på mig en ;(
de e konstigt ja vet men ja kan verkligen nt rå för det :S
+ så hade ja typ ingen kompis att åka me för lina hittade nt sina skridskor så hon hade inga o jessi vägrade att låna ...
men lina har lovat mig at leta efter sin te på torsdag så får vi se ^^
ett litet pluss iaf
men assa ja kolla på Elvis blogg för att se om hon hade gjort nått nytt inlägg sen de innan o  de hade hon :P
o gissa va de va.. jo hon hade oxå gjort en bildbomb ^^ haha  :)
älskar den sötisen ;) :love:
henne kmr ja aldrig glömma ♥ nt Linda sötisen heller :)
saknar de båda två små tokstållarna men Elvira träffade ja senast i lördags o kmr träffa henne på måndag o tisdag oxå :thumbup: o kanske i helgen ^^
så ja saknar mest lillsyrran :)
men nej nu ska ja gå o lägga mig för e faktiskt trött :tired:
fat först måste ja bara kolla en sak -.-'
skit prao som ja nt ens vill ha !! hade de i fucking 6:an ju !! :O
men aja ....
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0