Rubrik saknas...

hejhej :)
 
just nu sitter ja i min fåttölj vid min dörr ^^
hehe men de e för att ja har bättre teckning där än när ja sitter i min säng :O
haha :P
ja nu e ju nt sötnöten me mig längre :(
men ja hoppas på att träffa henne snart igen ♥
älskar ju henne såå !
haha ja mins lite utav den dagen då först träffades.. :P
hihihihihihihihihihhih ;)
haha hon glömde sin bussremsa hos mig..
lyckat !!
ja juste.. de blev ingen bio idag :(
tråååååååkigt .....
menmen..
nu upprepar ja ingen men de e som en vana :bigeyes:
men imorn e de skolan igen o de vill nt ja..
o måndagar innebär att de e en ny vecka som börjar o då ska ja byta..
alltså, ja e hemma hos mamma just nu o imorn ska ja hem te pappa men de vill nt ja !! :S
liksom ja mår faan nt bra när ja e där hemma :mad: ;(
o ja pallar faan nt me det längre så ja stannar hellre här hos mamma o går upp typ halv 6 o tar en timme påmig te skolan... så fucking illa e de !!
jaja..
ja tror nog att ja ska ringa älskling snart ♥
har nt snackat me henne sen i tisdag  -då ja oxå träffade henne sist...
men ja.. hihi :P
me syster så har ja flummat o lite så ^^
vi har oxå tagit kort :)
ja hade tänkt lägga upp bilderna här..  så här kmr de ;)
 
 
 
 
 
 
´
 
 
 hahahah paparazzi
 hihih paparazzi här me :P
ja de va typ alla bilder :) ♥
 
jaja..
ska sätta på mig en kofta nu sen ska ja palla mig upp te telefonen :)
 
Puss ♥
 
Trackback
RSS 2.0