Dålig uppdatering :(

hejhej :)
sry för min dåliga uppdatering :S
men ja har typ nt pallat elr så har ja glömt bort ^^
liksom i fredags sov ja över hos Elvira o kunde nt blogga o igår va ja sjukt trött när ja kom hem så ja orkade nt.
men nu ska ja säga lite :P
Lina va nt i skolan på hela veckan.. för hon va sjuk
de har faktiskt nt hänt så mkt den här veckan
skönt !!
men i fredags kolla vi på film sista två lektionerna o eftersom filmen nt va slut när vi skulle sluta så drog hon fucking över i typ 20 min elr nått !! :O
o så hade vi bara typ 3-5 min rast ist för 15 min så hon e skylldig oss en halv timma ;)
ja imorn måste ja hem te pappa..
för på tisdag o torsdag ska vi åka skridskor me skolan o ja dom e såklart där hemma ^^
för ja va hemma hos pappa när ja åkte sist me Elvira :)
de va skojj de <33
men nu ska ja gå kolla film o sen ska ja kolla på ett program kl åtta som ja vill se.
så..
Puss på er ! :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0