ja säger bara "HAHA" !!!!!!! xD

hejhej :P
ja idag har det vart en knas dag i skolan ^^
pga att osten (Marcus i 8B) gjorde grimaser elr nått i matsalen :P
o så såg ja en viss person i skolan idag oxå ^^  hehe
ja såg en kille som ja tyckte liknar mitt ex.. ja frågade Jessi om han går i hennes klass.
"nej?", fick ja som svar.
"går han i 7:an?"
"ja.."
ja fick nästan ett glädje ryck men vet nt vrf ^^ men ville nt få det inför alla - hnm oxå - så ja drog åt mig Lina^^ "Ahaa!!!!! omg Lina !! det kanske e han ! :O xD" , nästan skrek ja te Lina kändes det som ^^ (fast ja prata lågt så att inge annan än Jessi hörde va ja sa)
"Assa ja måste kolla i skolkatalogen sen när ja kmt hem..", sa ja.
o vad får ja för svar på det ?      jo.. det e han !! :O ^^
HAHA MITT EX GÅR I MIN SKOLA !!!!!!!!!!!!! XDD :P <33
fett knas ju !!!!!!!!!!!
aja.. de va allt för idag ^^
puss puss :* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0