Tjaba tjena hallå !! xP <33

hejhej på er alla :)
ja vet att ja nt skrev igår men ja palla nt ^^ va för trött..
men igår hände de väll nt så mkt tror ja
va i skolan som vanligt men kom lite försent hehe :P
men de va nt mitt fel.. bussen hemifrån va försenad "/
aja i skolan hade ja matte prov i geometri..  det gick ganska bra tror ja
men inge mer me de nu..
idag har ja vart barnvakt till min lillebror, Hugo :)
de gick faktiskt rätt så bra än va ja trodde  hehe ^^
men efter de när mamma elr nån hade kmt hem va de meningen att ja skulle vara me Elli o gå på bio me henne men de blev visst nt så :( hon skulle baka idag ist "/ fast de ville nt ja så de blev inge..
så imorn kan ja nt heller :( <3
farmor o farfar ska kma mellan två tre o lämna mitt födelsedagspaket :) <33
det blev ju försenat men de va för att de va för mkt snö hos dom o nt plogat för att de skulle kunna åka :(
men det fixade ju sig iaf :) <33
aja just nu sitter ja nere i Anna o Saras rum o kollar på film o sitter vid min laptop :P <33
roligt roligt de x) <33
jaa nu vet ja nt riktigt så mkt mer va ja ska skriva faktiskt ^^ men men :P <33
haha gissa vem de kan vara ni ;) :) <33 älskar den där tjejen !!
aja ska dra nu ..
hej så länge ! :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0