Tú eres mi todo y Te amo con todo mi corazón !! ♥

hejhej (: ♥
men guud -.-' :S fick helt järnsläpp nyss ! vet nt va ja ska skriva ! :O
fett skumt ju ! ^^ har aldrig hänt mig förut :P
aja..
idag har ja nt gjort så mkt ^^       skolan som vanligt..
fast de va ingen vanlig da i skolan :P
hade bara en riktig lektion ^^ de va första lektionen för dagen (matte)
sen efter den den gick vi te idrottshallen för att kolla på julshow (:
roligt roligt ♥
ja spela in lite när de spela :P (Antons grupp, 2 halva låtar)
o när Bella o Hanna sjöng sitt (:
assa Hanna o Bella sjöng jätte bra ! :D
de sjöng en cover o en egen låt som de skrivit (:
ja tkr den egna va fett bra :P ♥
efter julshowen hade vi bild men man behövde nt va där om man nt ville så ja, Lisa, Mina, Eveline o Elin Lu va nån annan stans ^^ :)
kul de mä ! :P
sen så hade vi lunch o ja satt o åt me dom oxå (:
de blev julbord te lunch o så fick man egen flaska me julmust som ja hatar .. men ja drack en iaf ^^   hehe
egentligen på fredagar efter lunchen ska vi ha SO o SV men idag slutade vi tidigare.. på lektionen då hade vi typ av tävling elr nått ^^ :P

sen så har ja bara haft chill dag hemma :) naaaaaaaajs........... ^^
men aja.. ska typ lägga mig nu ^^ dans imorn vettu ;) ♥
o uppvisning på söndag ^^

see ya :* <33



Du är mitt allt och jag älskar dig av hela mitt hjärta !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0