Andra dagen som SINGEL !!!!!!!!!!! :D <333

hejhej :)

idag e det andra dagen för mig som singel igen :D <33
ja e så j*vla glad för de !

Assa Balder va e de du nt fattar me att ja dumpa dig ? Du borde fan fatta de.. ja va kall mot dig i två dagar innan, ja ljög för att du nt fatta att ja nt ville vara me dig i söndags o du kanske nt fattat de än men så har ja inge känslor för dig längre! Ja e glad över att ja blev vän me Rebecca :) hon e iaf nån som talar sanning o e ärlig mot mig! Du har ljugit så j*vla mkt, har nästan aldrig talat sanning när du snackat me mig.. kanske bara nån enstaka sakmen de e allt. Om Rebecca har du sagt så jävla mkt skit om att de bara nt är sant! Ja snackar me er båda o ni säger helt två olika saker, du säger att hon ljuger o hon säger att hon alltid e ärlig mot mig o att de e sant de hon säger.. Då tror ja dock att ja litar mer på henne än på dig.. sry.. Och nu när ja dumpat dig fattar du nt vrf o du tror nt på det.. :S Sry, men hur seg får man va ? :O JAG HAR INGA KÄNSLOR FÖR DIG LÄNGRE KAN DU FATTA DE !!? VILL INTE HA KVAR DIG I MITT LIV!! SÅ SNÄLLA.. LÄMNA MIG IFRED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  nu kan ja lugnt fatta vrf Lina hatar dig ^^" att ja nt insett de förut -.-' de skrämmer mig :S

.........................................................
       de va de ja ville säga......




Kommentarer
Postat av: Lina <3

puss puss sötis <333

2010-11-09 @ 21:05:32
URL: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se
Postat av: Lina <3

hahahahahah puss :* <33

2010-11-10 @ 15:58:08
URL: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0