Brunett så hett xD <3333

hejhej :)

idag har ja nt gjort så mkt :P
mamma väckte mig imorse men de va bra tkr ja ^^
ja va me Lina idag :D <33 vi har lixom nt setts på över en vecka så ja tyckte att ja kunde skippa Elli idag x) <33 men assa ja har varit me Elli typ hela lovet :) ♥ måndag, onsadag, torsdag, fredag o lördag ;) <33 ♥
hihihihihi....................... x) ♥
så e de ju dans imorn så man träffar ju henne då :P o Ronja såklart :) <33
nej men nu ska ja rabbla upp va ja gjort nu under lovet .. x)

Måndag :
  Eftersom ja skulle hem till mamma så va ja me Elli :) <33 för hon bor i farsta o de e lixom ett mellan stopp för mig när ja åker mellan mamma o pappa ^^ ♥
Tisdag : va ja me balder...
Onsdag : åkte ja me mamma o morbror till läkarn men sen efter blev ja skjutsad hem till Elli :) va me henne o Ronja ett tag innan Elli o ja åkte hem hit till mig för hon skulle slagga här <33
Torsdag : Elli o ja åkte o bada på eriksdalsbadet en liten stund sen stack vi hem mot henne. hon stack hem till sig men ja hoppa av i Hökis o blev upp hämtad av pappa m. fam. för vi skulle på bio i heron.. min lilla syster Nea fyllde ju 7 år :) <33
Fredag : åkte hem till Elli igen för ja skulle slagga där men va tvungen att åka hem till mamma för att hämta o lämna lite saker x) <33 när vi skulle hyra film va vi borta i nästan en timme ^^ vi hyrde "Sex and the city 2", en skräckis o en film till hennes jobbiga storebror.. -.-'  haha :P <33 men vi hann nt se skräckisen x) fail va ^^"
Lördag : vi va hos frissan x) <33 haha båda klippte lugg typ lika dan men min blev bättre.. stackaren blev nt så nöjd me sin :( ♥ ja tonade o slingade håret oxå :) <33 blev jätte nöjd men de kosta en del ^^ 1240kr :P
mamma blev sur.. j*vligt assa :S men hon betala iaf :D <333333  snäll mamma man har :)
Idag : städa mitt rum lite snabbt innan ja stack till Lina älsklingen :* <3333  vi va lite me Erik, Rebecca o Hampus :) men sen så kom balder.. tyvärr...           men nu e ja glad igen :) <33
sry balder om ja förstörde ditt liv nu but I don't cear !!!!!!!!!!!!  du e bara så himla falsk! o fatta ja har inga känslor för dig längre! -.-'   när ska du inse ....
juste glömde säga de oxå.. JA DUMPA HONOM!!!!!!!!!!  x) <333               skönt att vara singel igen :) ♥♥♥

aja................................................ ska se nu om ja kan hitta en dagens låt :) <33
japp.. hitta en :)


Esanna & Sofijah feat Lisen - Vill leva mitt liv

några bilder på mig efter tiden hos frissan..






aja.. nu ska ja lägga mig ^^ skola imorn vettu ..

puss puss :* <333

Kommentarer
Postat av: Lina <3

Fett sööööt du är !! <333333333333333

2010-11-08 @ 06:05:34
URL: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se
Postat av: Emmi <33

hihi tack sötis x) :* <333

2010-11-09 @ 16:16:56
URL: http://stoltnittiosexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0