Elvira ! :D <3333333

hejhej :)
just nu e ja hemma hos Elli :D <33
roligt roligt.
i morse va ja hos läkarn. har fått en ny läkare igen ^^   jobbigt :S
men ja fattar iaf va hon säger :P                         som ja nt gjorde me den förra..
efter vi vart där skjutsa mamma mig hem hit:)
när ja kom hit låg Ronja o sov x) haha !  hon slagga över här. <3
ja satte mig i soffan o kolla på tv. najs najs :P
fast i en reklam sprang vi in till henne o hoppa i sängen för att hon skulle vakna ;)
snart ska vi tagga härifrån.
hem till mig fast Ronja ska hem till sig ^^
Elli ska slagga hos mig :) <333  länge sen sist :( <3
vi ska ha skitkul :D har ja bestämmt ! <33
men aja.. nu ska vi väll stick antar ja :P
puss puss :* <333

Kommentarer
Postat av: Lina <33

hoppas att ni har fått det kul<3

2010-11-04 @ 23:07:22
URL: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0