Saknar dig ...

hejhej :)

ja.. nu fick ja lossa mig lite ^^ <33 skönt :P
nej men idag har ja nt gjort så mkt..
har vart i skolan som vanligt.
igår hann ja ju nt skriva nått för de va dans :)
men efter skolan åkte ja hem till min pappa me Lina <33 vi va här hämma lite men sen stack vi hem till henne ;) typ som vanligt :P vi blev upp hämtade av hennes mamma, store bror o hans kompis Mattias.
vi va hemma hos henne en lite stund sen va ja tvungen att sticka till farsta för ja skulle hinna me bussen till dansen som ja sen skulle möta Elli o Ronja på tre stationer senare x) de va kul :) <33

 
 

Jag saknar dig Marcus :( <3  Saknar de vi hade när vi va tsm.. vill oxå ha de tbx ^^ 
Jag gillar dig, mkt <33 o de har ja alltid gjort.. :)   ja vet nt vrf ja va lämna dig förut.. har ja aldrig velat hlr :S <3 snälla ja vet att du oxå saknar mig, du sa det till mig idag ;) <33

 

men vem vet .. du kanske blir min igen ;) :P <33

Kommentarer
Postat av: Lina <3

gulligt <333

2010-11-09 @ 21:10:17
URL: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se
Postat av: Lina <3

Vad menar du Emmi ? :p <3

asså det du skrev <33

2010-11-10 @ 07:46:53
URL: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0