"Hatar dig Emelie..." HAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!!

hejhej :)

idag har de varit en knas dag me !! xD <3
igår höll ju Rasmus på med mig o ba : 
"Älskar dig Emelie" , "Jag älskar Emelie, hon älskar mig. Vi e kära i varann" , "Emelie.. vad ska våra barn heta ?" "Alfred, Moa o Christoffer"
skit kul :P ^^
men ja vet ju att han driver, han sa ju tom de till mig igår x)
sen idag ba :
"Hatar dig Emelie" , "Du dumpa mig igår" , "Älskar dig Emelie" , "Hatar dig Emelie" , "Jag håller koll på dig..."
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men Masoud på idrotten idag .. han typ ba : " Du dumpa Rasmus" "Vrf dumpa du Rasmus för ?"
haha x) <3
svarade först nt på frågan men sen ba : "Dumpa honom j*vligt hårt oxå!" hahahaha xD
assa ja vet nt vrf men ja har sånn j*vla konstig humor som tkr de här e skojj när ja redan har en kille :P
men aja...

just nu e jag hemma hos mamma fast bara för idag :)<3
de e ju pappas vecka ^^"
den här veckan e faktiskt rätt så bra iaf :)  
BRA SAKER DENNA VECKA ! :D <333
1) igår va de dans (:
2) e här idag o ska äta tårta sen :P
3) försov mig idag ^^ skönt <3  fick sova ut :P
4) prata me älskling i tele igår :)
5) på lördag kmr älskling hem till sthlm igen :* <33
6) ska se EMD på lördag innan han kmr hem ;)
7) e min o älsklings månads dag på lördag :* <33333333333333
8) ska på bio me älskling på lördag när han kmt hem :)
9) han bjuder :P x) <333

aja.. nu ska man ut o leverera new body paketen ^^
kanske nt skriver imorn så ni vet bara .. :( <33

                               puss puss :* <33333333333333333333333333333333333            E + B = SANT (L) <33


Kommentarer
Postat av: Lina <3

Hahaha faktiskt det är kul :p men som sagt som du sa, lite konstigt för att du redan har en kille x) <3

men aja, det är ju driv, å bara så Balder vet det :)

Aja, jag tycker du ska hänga med Balder till kyrkan, btw! :D<33

2010-10-26 @ 20:40:40
URL: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se
Postat av: Emmi <33

hahahahah de tkr nt ja :P hatar kyrkan ^^ <33

2010-10-28 @ 17:27:51
URL: http://stoltnittiosexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0