Foten vaken nu :P

ja.. samma här :P fråga nt om rubriken ^^
haha ne men ja vet att ja nt blogga nått igår men ja tar igen de ja skulle skriva nu ist
hejhej :)

idag har de nt hänt så mkt ^^
skolan som vanligt liksom men ja va tvungen att åka hem te Elli innan skolan börja
ja skulle lämna hennes halsduk som hon glömt hos mig :P
så vi gick hemifrån henne te farsta strand där vi skildes åt
hon te tuben ja te pendeln ..
kom te skolan typ när vi började. hehe x)
o ja.. de va i skolan som allt de "roliga" började ^^
de va på NO-lektionen..
ja hade gått på toa bara för att kolla en sak men stängde o låste som vanligt :P
hörde några röster utifrån, tänkte att de bara va några från klassen men nej då !!
när ja kom ut från toan stod mitt ex utan för me sina kompisar :O
ja typ stanna upp o vi stirra på varandra :bigeyes:
men sen gick ja snabbt in i klassrummet igen !!
ja skämdes lite faktiskt :blush:
när ja kom in typ skrek ja te Lina att han stod där utanför ^^
nt meningen att de skulle bli så högt men ja va så chockad !!
sen i matsalen såg ja hnm kma in men tappa typ bort han me en gång.
o de som förvånar mig e att ja sen satt o kolla efter hnm :question:
undrar fan va de e me mig ??
har vart ganska "konstig" när de kmr te killar på sistone :|
aja inge o göra åt ^^ ja e som ja e  :thumbup:
ne nu ska ja göra nått annat ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0