Svar på kommentar från Lina gmn !! (Ny tele)

Nu ska ja svara på linas kommentar o skriva lite :)
men ja ber först förlåt för min dåliga uppdatering..
Lina, ja du ska få se men du är sjuuk nu så du kmr nt te skolan så du får se :(
men ja ska försöka hitta en bild på den som ja kan lägga upp här på bloggen så du kan kolla..
Saknar dig gmn o krya på dig snabbt ^^ <333

Hejhej :)
idag har det nt hänt så mkt..
har varit i skolan som vanligt  :|
Lina va såklart nt i skolan för hon e sjuuuk !!
ja såg mitt ex lite då o då o gick nästan in i hnm en gång :blush:
undrar faktiskt om han kmr ihåg mig elr känner igen mig ^^
ja har väll nt ändrats såå himla mkt sen sommarlovet efter 3:an, elr ?? :bigeyes:
o på ämnesfördjupningen har ja o Lina fått svenska me Liselotte -.-'
men förra ggn va ja själv o idag oxå ^^
elr ja, ensam 8:a iaf..
eftersom Lina e sjuk o Viktor vägrar kma o resten av gruppen e 9:or (Andrew, Jocke, Kelvin, Alexander/Ryssen, Emma, Emmie, Amanda + en till från 9A, Kim o 3 tjejer till från 9B)
men ja tror att ja nog kan stå ut me dom lektionerna iaf :P
o ja ska säga vrf :)
idag va Andrew o Jocke flumm haha x)
nej men Jock lixom bara satt lite chill sådär o vägde på stolen -som typ alla killar gör- så kastade han en penna bara sådär fram mot katedern där Liselottes pennskrin låg öppet..
den kanske stod typ 2-3 meter ifrån hnm ..
o gissa va som hände ??
jo...
HAN TRÄFFA !!!!! :O ^^
de e ju typ helt omöjligt att göra nått sånt om man nt har jävligt mkt skills elr tur !!!
o när Philip (elr va han nu heter) -som va där inne men nt e me i vår grupp- såg de typ störtade han ut o typ grät elr nått ja vet nt riktigt vad..
alla typ börja as garva -inklusive mig ^^
o sen så börja Emma kaxa mot Liselotte igen.
haha de e kul o kolla på x) :P
men ja..
Idag e det den 26 januari o min lillebror Oscar fyller år :)
GRATTIS OSCAR !!!! :D


Han fyller 6 år idag :)

men ska dra nu ^^
kollar på Glee på tv ;) <3333333


Här haru bild Lina <33

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lina <3

De är ju marcus mobil ? :O jag ska be han låna ut sin te mig så vi har samma hahaha xd aaa jag ligger inte på dödsbädden gumman, men känns som om det ! :( <333

2011-01-27 @ 15:42:45
URL: http://knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0