SOMMARLOV !!! :)

tja

nu har ja sommarloooooooov !!!!!!!!!! :D
de e feeeett skönt asso
aja ja hade skolavslutning i fredags o va me lina efter medans ja väntade på älskling ♥
hon kom typ halv två.
stack o mötte henne på tuben :)
ja va me henne hela kvällen o stakck där ifrån halv tio..
ville stanna längre men ja fick nt !! ;(
på bussen hem satt ja o smsa me lina o älskling ♥
ja började gråta på bussen.. grät ganska mkt :( 
men de va lixom för att ja innan nt hade träffat henne (älsk) på över en vecka o sen dagen efter ja träffat henne (lördag) skulle hon lixom åka bort i tre veckor o ja kan nt nå henne på nått sätt !! 
that's sad ;( ♥ 
o nu har hon bara varit borta i tre dagar.. 
saknar henne läskigt mkt !! faktiskt så enligt mig så älskar ja henne FÖR mkt :S 
jag älskar henne faktiskt mer än någon annan på hela jordklotet ! tom mer än mina familjer.. 
e de äns normalt ? jag älskar henne mer än de killar ja e tsm med. 
det skrämmer mig... :S 
asso ja fattar faan nt hur ja ska kunna stå ut !! i tre jävla veckor o ja gråter redan ! :O ;( 
♥♥♥♥ ELVIRA LOVISA PIHLBLAD + EMELIE PYRET ÅKERLUND MAGNUSSON = SANT 4-EVER !!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0