Detta får mig fortf. att gråta.... ♥

Detta får mej fortfarande att dörja gråta.... ♥ Varje gång jag läser det. 
Det är det finaste jag har hört på jävligt länge !! och detta bråket varade bara under typ en dag men endå krossade det mej.. ;( jag messade henne några väldigt ledsna sms (tror jag) men jag visste att hon inte kunde svara pga pengar på mobilen. Så hon svarade på facebook under dagen därpå och detta var hennes svar på mitt långa sms: 

27 december 2010:
"förlåt om jag va dum men jag råkade glömma bort att ja skulle va e dig de va inte meningen o jag satt o grät igår för att jag mådde så dåligt av vad du sa o jag blev ledsen över att jag sårade dig , jag bryr mig jätte mkt om dig jag älskr dig grymt mkt går inte att beskriva me ord o de menar jag verkligen, jag bytte inte ut dig o de vet du. jag vet att du mår dåligt o jag vill inte att du ska må dåligt. jag litar väldigt mkt!!!
jag undrar vad jag har för hemligheter?
jag bara undrar...
jag vill inte bråka me dig de vill jag verkligen inte, jag vill att du ska vara den du e jag vill inte ändra på dig för de vore jävligt fel!!!!
jag vill också att vi ska vara bästa bästisar livet ut jag vill inte förlora dig. jag gör allt för dig också men när de kommer till att ändra på sig så tycker ja att de e fel att säga till nån att ändra som man älskar de känns bara fel för mig men kanske inte för dig..... ja venne...!
ÄLSKAR DIIIIG JÄVLIGT MKT O INGET KAN ÄNDRA PÅ DET!!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ " 

Jag nämner inga namn men du vet vem du är....... :) ♥ 
jag älskar dej hur j*vla mycket som hellst !! :love:
När jag läste detta insåg jag verkligen hur mycket du betyder för mej ........♥
och detta är resten av våran komversation......

Hon: "o jag vill verkligen vara me dig på nyår!! ♥♥♥♥♥♥"

Jag: "........................................................................................... ♥♥
de e oxå ja som ska säga förlåt .....
för att ja tog i så mkt :S :'(
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥"

Hon: "ne de e jag som var taskig o jag borde inte ha sårat dig :( ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥"

Jag: "fan va ja älskar dig !!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥"

Hon: "o jag älskarejjj♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥"

Men hon skrev oxå i ett annat medelande och detta är den LILLA komversationen........

Hon: "jag ska inte vara me .... idag känner inte för de vill hellre va me diiiig!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥"

Hon: "jag va inte me .... idag för att jag vill vara me diiig o ingen annan!!!
hoppas du vill vara me mig imorron iaf!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥"

Jag: "det klart ja vill !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

assa fan va e det me mig ?? :O tårarna bara rinner o vill nt sluta !!
ja vet faktiskt nt vrf ja gråter nu :S
JA ÄLSKAR VÄLL DIG SÅ JÄVLA MKT ATT JA NT KLARAR AV FÖRLORA DIG ANTAR JAG !!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥"

Du är verkligen den bästa man kan ha !! Lovee ya :* <3333333

      

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0